
Welkom bij het CIM MediaWatch panel!
Het CIM MediaWatch panel is een online panel waarin u kan deelnemen aan de grote CIM mediastudies en waarin u regelmatig uw mening kan geven over de mediaconsumptie en lifestyle van de Belgen. Als lid van het CIM MediaWatch panel bepaalt u mee de bereikscijfers van de Belgische media en kan u ook leuke prijzen verdienen.
Uw mening is geld waard!
Natuurlijk is uw mening in het CIM MediaWatch panel ook geld waard! Maar hoe zit dat precies? Om alle leden te belonen werken we met een combinatie van punten en een maandelijkse loterij.
Punten
Wanneer u deelneemt ontvangt u van ons punten. Uw gespaarde punten kan u inwisselen voor mooie prijzen, zoals waardebonnen bij diverse (web)winkels.
Maandelijkse loterij
Als u regelmatig deelneemt maakt u op het einde van elke maand kans op extra mooie prijzen in de loterij, bv. waardebonnen van bol.com of Bongo t.w.v. 150€, cinematickets of extra punten.
Wie is het CIM?
Het Centrum voor Informatie over de Media, kortweg het CIM genoemd, is verantwoordelijk voor de meting van het bereik van televisie, radio, pers, internet en affichage in België.
Het CIM is een vereniging zonder winstoogmerk opgericht in 1971 en verenigt media, media-agentschappen en adverteerders. De missie van het CIM is het meten en communiceren van nauwkeurige en betrouwbare media bereikscijfers van de verschillende media.
Voor meer informatie over het CIM, surf naar https://www.cim.be/nl
Wie is Ipsos?
Ipsos Belgium is een gespecialiseerd en onafhankelijk onderzoeksbureau dat is gevestigd in Gent, Antwerpen, Brussel en Leuven, en dat deel uitmaakt van de wereldwijde groep onderzoeksbedrijven van Ipsos. Ipsos is opgericht in 1975 en is momenteel het derde grootste marktonderzoeksbureau wereldwijd, actief in 90 landen met meer dan 18.000 werknemers. Voor meer informatie over Ipsos, surf naar https://www.ipsos.com